Ruud van der Wal
Waarom praten we nooit over de dood?
In de uitvaartbranche mag praten over de dood dan heel normaal zijn, voor heel v...
“Ieder te nemen besluit moet een kans zijn om weer iets extra’s te betekenen voor de klant.”
Ik merk dat je het beste resultaat krijgt als je telkens, bij ieder besluit dat je neemt, de klant als uitgangspunt neemt. En de klant merkt dat, krijgt vertrouwen in jouw bedrijf en zal een voorkeur opbouwen voor jouw merk. Ze worden in veel gevallen ambassadeurs van jouw bedrijf!
In de uitvaartbranche mag praten over de dood dan heel normaal zijn, voor heel v...
Regelmatig verwelkomen wij bij Monuta nieuwe medewerkers met cake en een korte p...
‘Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het zelf niet goed genoeg....
Wat leeft er onder (potentiële) verzekeringsnemers? Hoe kijkt men aan tegen...
Ik was er zelf niet bij, dus kan er geen getuigenis van afleggen, maar het schij...
Hoe vaak doen we dingen onbewust, zonder er echt bij stil te staan? Uit gewoonte...
In mijn blog van 9 februari 2017 schreef ik het al: in jaren van weini...
Een intermediair bij wie ik onlangs op bezoek was, vertelde me het volgende&hell...
Regelmatig organiseert Monuta klantenpanels. Om te achterhalen of de kijk op uit...
Als financieel adviseur bent u goed opgeleid, u beschikt over vakdiplo...