Ruud van der Wal

Monuta

   

Mijn personal statement

“Ieder te nemen besluit moet een kans zijn om weer iets extra’s te betekenen voor de klant.”

Ik merk dat je het beste resultaat krijgt als je telkens, bij ieder besluit dat je neemt, de klant als uitgangspunt neemt. En de klant merkt dat, krijgt vertrouwen in jouw bedrijf en zal een voorkeur opbouwen voor jouw merk. Ze worden in veel gevallen ambassadeurs van jouw bedrijf!

 

Recente posts

  • Ruud van der Wal

    Waarom praten we nooit over de dood?

    In de uitvaartbranche mag praten over de dood dan heel normaal zijn, voor heel v...

  • Ruud van der Wal

    Uitvaartadvies: een koopje!

    Regelmatig verwelkomen wij bij Monuta nieuwe medewerkers met cake en een korte p...

  • Ruud van der Wal

    Rente: leg dat maar eens goed uit!

    ‘Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het zelf niet goed genoeg....

  • Ruud van der Wal

    Sparen voor een uitvaart... Tuurlijk!

    Wat leeft er onder (potentiële) verzekeringsnemers? Hoe kijkt men aan tegen...

  • Ruud van der Wal

    Uw portefeuille sterft uit

    Ik was er zelf niet bij, dus kan er geen getuigenis van afleggen, maar het schij...

  • Ruud van der Wal

    Klanten willen wel, maar ondernemen geen actie

    Hoe vaak doen we dingen onbewust, zonder er echt bij stil te staan? Uit gewoonte...

  • Ruud van der Wal

    We zijn er bijna (maar nog niet helemaal)!

    In mijn blog van 9 februari 2017 schreef ik het al: in jaren van weini...

  • Ruud van der Wal

    Actie nodig voor lagere inkomens

    Een intermediair bij wie ik onlangs op bezoek was, vertelde me het volgende&hell...

  • Ruud van der Wal

    Men wil één ding: rust!

    Regelmatig organiseert Monuta klantenpanels. Om te achterhalen of de kijk op uit...

  • Ruud van der Wal

    De (on)zin van een uitvaartverzekering

    Als financieel adviseur bent u goed opgeleid, u beschikt over vakdiplo...