Ruud van der Wal
Klanten willen wel, maar ondernemen geen actie
Hoe vaak doen we dingen onbewust, zonder er echt bij stil te staan? Uit gewoonte...
“Ieder te nemen besluit moet een kans zijn om weer iets extra’s te betekenen voor de klant.”
Ik merk dat je het beste resultaat krijgt als je telkens, bij ieder besluit dat je neemt, de klant als uitgangspunt neemt. En de klant merkt dat, krijgt vertrouwen in jouw bedrijf en zal een voorkeur opbouwen voor jouw merk. Ze worden in veel gevallen ambassadeurs van jouw bedrijf!
Hoe vaak doen we dingen onbewust, zonder er echt bij stil te staan? Uit gewoonte...
In mijn blog van 9 februari 2017 schreef ik het al: in jaren van weini...
Een intermediair bij wie ik onlangs op bezoek was, vertelde me het volgende&hell...
Regelmatig organiseert Monuta klantenpanels. Om te achterhalen of de kijk op uit...
Als financieel adviseur bent u goed opgeleid, u beschikt over vakdiplo...
Tijdens het laatste SEH lentecongres in Nieuwegein was ik getuige ...
Ik heb in mijn leven een paar keer mogen verhuizen en ik moet zeggen: ik vind he...
Een verontrustende tendens Laat ik vooropstellen dat we ons in dit land geluk...
Rood en geel zijn mijn favoriete kleuren. Niet omdat ze me nou zo goed staan, ma...
Bij Monuta weten wij uit ervaring dat helaas niet iedereen een mooi laatste afsc...